štvrtok 12. mája 2016

Kvetinka bábika Eliza..

Pekný dnešný ešte slnečný deň prajem, majú vraj prísť už dažde tak ešte niečo veselé pred tým ;)

Chcela by som Vám predstaviť kvetinkovú bábiku Elizu <3. Je taká dievčenská, príjemne letne sfarbená..





Trošku mi aj pózovala na skalke.. je to také obľúbené miesto v záhrade, schody a výhľad na jazierko, kde sa zvyčajne chodia kúpať vtáčiky z nášho mesta :))..

..Eliza nosí srdiečkový prívesok, ktorý jej nežnej tváričke pristane..





..skamarátila sa aj s mačičkou v našej záhrade, kde si spokojne vysedávali pri slnku..


..myslím si, že všade kde sú kvetinky tak k nim patrí :))



Osobne sa cítim letnejšie keď vidím túto bábiku :) robí mi radosť.. dúfam, že aj Vám spríjemnila deň.

4 komentáre:

  1. Krásná panenka i zahrádka :-). Dnes je takové pokoukání zapotřebí. U nás fouká a prší. Pa Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem, to ma velmi tesi ze sa Vam paci 😊. Praca zahradky je mojej Mamky, Mery13.. aj tu uz stihlo poprsat 😉 aspon poleje tu zahradku..

      Odstrániť
  2. Juuuu je krásna, každa ďalšia je lepšia a lepšia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je dobre ze lepsie 😉 dakujem za podporu 😊

      Odstrániť